Părintele Filotheu: despre cipuri

 

Părintele Filotheu Bălan

 

 

O părere la “Părintele Filotheu: despre cipuri

  1. Buna ziua parinte…..v-am urmarit in mai multe video-uri si am inteles ca dumneavoastra nu aveti un asemenea buletin electronic,aveti alt model de buletin ?…..se poate face un altfel de buletin decat cel electronic ?

    eu am un astfel de buletin si abia dupa ce l-am facut am inteles cum stau lucrurile,n-am stiut mai dinainte,si n-am avut posibilitatea sa ma informez……ce as putea sa fac in cazul de fata ?…adica te angajezi undeva ai nevoie de buletin,daca trimiti cuiva bani ori daca primesti ai nevoie de buletin,daca te casatoresti ai nevoie de buletin…etc

    bun,stiti si dumneavoastra ca numai cine munceste sa manance,eu daca nu ma angajez niciunde ,pentru ca nu pot ca n-am buletin,mor de foame…cine ma salveaza pe mine ?

    si am mai inteles tot de la dumneavoastra ca acest buletin e doar inceputul si ca practic nu e inca acel implant despre care vorbeste lumea,in cazul acesta cu ce ma afecteaza pe mine ?

    eu va vad ca pe un om al lui dumnezeu de aceea si apelez la sfaturile dumneavoastra

    astept un raspuns…multumesc

    Apreciază

Lasă un răspuns

