Părintel Ciprian: Iarnă pe uliţă… dar nu în suflet!

iarna pe ulita...

de Părintele Ciprian

Iarnă … frig … vreme mohorâtă … şi … cer cenuşiu.

Hmmm … ce deprimant sună … parcă aş fi Bacovia!

E … Asta e! … Vremea de afară nu o pot schimba, iarna de pe uliţă nu o pot alunga… dar aş putea ceva… aş putea să aduc Primăvara aici, acum şi cred că ori de câte ori vreau cu adevărat, nu pe uliţa satului, ci … în sufletul meu .

Să vedem de ce e nevoie!

În primul rând, e nevoie de îndrăzneală. Nu e puţin lucru să îţi doreşti să alungi iarna din suflet!

Cine mă îndreptăţeşte să fiu îndrăzneţ?

… Ştiu Cine … Tatăl meu care este în cer (Matei 6,9).

E nevoie de puţină caldură, de soare … hei, ia stai un pic, că eu am un Soare şi nu unul oarecare, ci-L am pe Soarele Dreptăţii – Hristos!

Acum, am soarele sus, pe cerul inimii mele, dar ce mă fac cu norii care nu se risipesc?… Aş avea nevoie de vânt… Hmmm… am şi din acesta, ba chiar ceva mai bun, am o „suflare de vânt ce vine repede” – Duhul Sfânt (Fapte 2,2)!

Acum e bine! Soarele Străluceşte! Zăpada se topeşte şi în curând va da firul ierbii şi vor răsării primele flori… ghioceii!

Ce uşor a fost! Tot de ce am avut nevoie a fost:  Tatăl, Fiul şi Duhul Sfânt – Treimea cea de o Fiinţă şi Nedespărţită!

Acum mă simt ca maestrul Tudor Gheorghe şi îmi vine să cânt din toate puterile:

„E Primăvară, e iarăşi Primăvară!”

Cu dragoste, Părintele Ciprian!

O părere la “Părintel Ciprian: Iarnă pe uliţă… dar nu în suflet!

Lasă un răspuns

